Luni - Vineri 09:00-17:00

Garantie - Watch24.ro

Garantia oferita nu afecteaza drepturile consumatorilor prevazute de OG 21/1992 si Legea 449/2003

 

Toate produsele beneficiaza de o garantie de 24 luni. Garantia bunurilor se solutioneaza la centrul service indicat pe garantie (care se regaseste in colet in momentul primirii produsului)

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (cod ceas si seria ceasului) impreuna cu accesoriile aferente (factura, garantie, etc)

In cazul in care produsele nu sunt insotite de documentele mai sus enumerate produsul/produsele vor fi returnate fara a se solutiona garantia. Face obiectul garantie exclusiv mecanismul ceasului.

Cumparatorul are obligatia de a pastra certificatul de garantie si factura fiscala aferenta produsului/produselor. In cazul aparitiei unei defectiuni, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garantie este singurul document care atesta dreptul la garantie si care va fi prezentat impreuna cu factura fiscala si dovada platii (chitanta, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei Bunului sau Serviciului.

 

Nu intra sub incidenta conditiilor de garantie: pietricele (sau alte elemente decorative), cureaua, bratara, carcasa, cadranul, coroana.

In care in care defectul reclamat in perioada de garantie nu intra sub incidenta conditiilor de garantie si se constata ca defectul afecteaza mecanismul ceasului Bunul primeste respingere de garantie, costul transportului fiind suportat de client.

 

Garantia nu acopera urmatoarele situatii:

1. produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate; orice alte situatii asemanatoare

2. produsele utilizate in conditii necorespunzatoare (supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta), patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul acestora;

3. defectiuni aparute ca urmare a unei manipulari si pastrari necorespunzatoare (de ex. schimbarea datei ceasului in intervalul orar 20:00 - 04:00, aplicarea de socuri, interactiunea cu detergenti, cosmetice sau produse petrochimice, pastrarea in medii cu praf, umezeala excesiva sau agenti corozivi, campuri magnetice puternice, mentinerea bateriei in stare consumata in interiorul ceasului (IMEDIAT CE BATERIA S-A COMSUNAT MERGETI LA UN SERVICE PENTRU A O INLOCUI), etc);

4. nerespectarea recomandarilor privind etanseitatea sau nerespectarea instructiunilor de utilizare; Informatii despre rezistenta la apa gasiti AICI

5. deteriorari provocate de incendii sau catastrofe naturale, etc.;

6. deteriorari derivate din uzura, vechime (de ex. zgarierea sticlei, alterarile culorii sau a materialului bratarilor metalice sau curelelor produse din piele, material textil, cauciuc si alte materiale etc.);

7. orice deteriorare indiferent pe ce parte a ceasului, rezultata din folosirea anormala sau abuziva, lipsa de ingrijire, neglijenta, accidente (lovituri, izbiri, geamul spart etc), folosirea necorespunzatoare a ceasului si nerespectarea instructiunilor de utilizare, in special in ceea ce priveste depasirea limitelor de etanseitate (info despre rezistenta la apa AICI ), daca se constata ca aceste cauze au determinat defectiunea reclamata de Cumparator;

8. corodarea carcasei si a bratarii este cauzata din cauze biologice (de ex. aciditatea crescuta a transpiratiei);

9. defectiunea este cauzata de folosirea impropie, brusca sau neatenta a Bunului (coroana sau butoanele smulse, urme de lovitura pe carcasa, bratara sau curea rupta, ecran spart, pietre (sau alte elemente decorative) cazute);

10. durata de viata a bateriei;

11. bateria consumata dupa exirarea termenului de garantie de 30 de zile calendaristice de la data emiterii facturii;

12. certificatul de garantie si factura fiscala nu sunt prezente cand se solicita service - OBLIGATORIU!.

 

Garantia devine nula in urmatoarele situatii:

a. reclamatia nu este insotita de certificatul de garantie si factura fiscala;

b. pierderea certificatului de garantie;

c. Bunul primeste respingere de garantie (vezi cazurile de mai sus)

 

COSTURI DE TRANSPORT

Daca defectiunea reclama face obiectul garantiei SC CRAZY BOUTIQUE SRL va achita costurile de transport tur/retur dar numai prin intermediul POSTA ROMANA

Daca se constanta ca defectul reclamat nu face obiectul garantie clientul ca achita costurile de transport tur/retur 

 

REZISTENTA LA APA

RESPECTATI CU MARE ATENTIE INDICATIILE LEGATE DE REZISTENTA LA APA!

 

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 10.07.2017