Luni - Vineri 09:00-16:00

Garantie - Watch24.ro

Garantia oferita nu afecteaza drepturile consumatorilor prevazute de OG 21/1992 si Legea 449/2003

 

Toate produsele din categoria Ceasuri barbatesti/Ceasuri dama beneficiaza de o garantie de 24 luni. Garantia bunurilor se solutioneaza la centrul service indicat pe garantie (care se regaseste in colet in momentul primirii produsului). Durata medie de utilizare: 24 luni

Garantia produselor de tip SmartWatch sau Bratara fitness:

  • Producator: Smartech - 6 luni
  • Producator: Lige - 6 luni
  • Producator: Wonlex - 12 luni
  • Producator: HiFuture - 12 luni

Termenul de garantie este specificat pe pagina fiecarui produs.

Garantia bunurilor se solutioneaza la centrul service indicat pe garantie (care se regaseste in colet in momentul primirii produsului). Durata medie de utilizare: 6 sau 12 luni (durata medie de utilizare este aceeasi cu perioada de garantie)

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (cod ceas si seria ceasului) impreuna cu accesoriile aferente (factura, garantie, etc)

In cazul in care produsele nu sunt insotite de documentele mai sus enumerate produsul/produsele vor fi returnate fara a se solutiona garantia. Face obiectul garantie exclusiv mecanismul ceasului.

Cumparatorul are obligatia de a pastra certificatul de garantie si factura fiscala aferenta produsului/produselor. In cazul aparitiei unei defectiuni, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garantie este singurul document care atesta dreptul la garantie si care va fi prezentat impreuna cu factura fiscala si dovada platii (chitanta, bon fiscal etc.). Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei Bunului sau Serviciului.

Durata medie de utilizare a produselor este aceeasi cu termenul de garantie (6 luni smartwatch / bratari fitness si 24 luni ceasuri barbatesti / ceasuri dama)

 

Nu intra sub incidenta conditiilor de garantie: pietricele (sau alte elemente decorative), cureaua, bratara, carcasa, cadranul, coroana.

Costurile de transport sunt suportate de catre client pentru produsele trimise catre service/garantie.

 

Garantia nu acopera urmatoarele situatii:

1. produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate; orice alte situatii asemanatoare

2. produsele utilizate in conditii necorespunzatoare (supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta), patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul acestora;

3. defectiuni aparute ca urmare a unei manipulari si pastrari necorespunzatoare (de ex. schimbarea datei ceasului in intervalul orar 20:00 - 04:00, aplicarea de socuri, interactiunea cu detergenti, cosmetice sau produse petrochimice, pastrarea in medii cu praf, umezeala excesiva sau agenti corozivi, campuri magnetice puternice, mentinerea bateriei in stare consumata in interiorul ceasului (IMEDIAT CE BATERIA S-A COMSUNAT MERGETI LA UN SERVICE PENTRU A O INLOCUI), etc);

4. nerespectarea recomandarilor privind etanseitatea sau nerespectarea instructiunilor de utilizare; Informatii despre rezistenta la apa gasiti AICI

5. deteriorari provocate de incendii sau catastrofe naturale, etc.;

6. deteriorari derivate din uzura, vechime (de ex. zgarierea sticlei, alterarile culorii sau a materialului bratarilor metalice sau curelelor produse din piele, material textil, cauciuc si alte materiale etc.);

7. orice deteriorare indiferent pe ce parte a ceasului, rezultata din folosirea anormala sau abuziva, lipsa de ingrijire, neglijenta, accidente (lovituri, izbiri, geamul spart etc), folosirea necorespunzatoare a ceasului si nerespectarea instructiunilor de utilizare, in special in ceea ce priveste depasirea limitelor de etanseitate (info despre rezistenta la apa AICI ), daca se constata ca aceste cauze au determinat defectiunea reclamata de Cumparator;

8. corodarea carcasei si a bratarii este cauzata din cauze biologice (de ex. aciditatea crescuta a transpiratiei);

9. defectiunea este cauzata de folosirea impropie, brusca sau neatenta a Bunului (coroana sau butoanele smulse, urme de lovitura pe carcasa, bratara sau curea rupta, ecran spart, pietre (sau alte elemente decorative) cazute);

10. durata de viata a bateriei;

11. bateria consumata dupa exirarea termenului de garantie de 30 de zile calendaristice de la data emiterii facturii;

12. certificatul de garantie si factura fiscala nu sunt prezente cand se solicita service - OBLIGATORIU!.

 

Garantia devine nula in urmatoarele situatii:

a. reclamatia nu este insotita de certificatul de garantie si factura fiscala;

b. pierderea certificatului de garantie;

c. Bunul primeste respingere de garantie (vezi cazurile de mai sus)

 

COSTURI DE TRANSPORT

Daca se constanta ca defectul reclamat nu face obiectul garantie clientul ca achita costurile de transport tur/retur 

 

REZISTENTA LA APA

RESPECTATI CU MARE ATENTIE INDICATIILE LEGATE DE REZISTENTA LA APA!

 

SMARTWATCH & BRATARI FITNESS - INFORMATII

Aceste produse cu senzori de tip: frecvență cardiacă, tensiune arterială, oxigen din sânge, etc. nu sunt produse testate medical si NU INLOCUIESC IN ECHIPAMENT MEDICAL!

Ele ofera valori generice.

Pentru orice tip de functie de acest tip va rugam sa folositi un echipament medical autorizat pentru a vedea valorile reale.

Durata de viata a bateriei pentru acest tip de produse: difera de la produs la produs, in functie de tipul bateriei incorporate, dar nu mai putin de 16 ore in stand by (fara folosire) si nu mai putin de 8 ore in mod de folosire mediu, in functie de notificarile setate si numarul de vibratii/notificari catre dispozitiv.

Conexiunea bluetooth: in functie de telefonul dvs., si de versiunea de bluetooth, pot aparea deconectari la distantarea produsului de la telefon (chiar si la cativa metri) in functie de mai multe aspecte care nu tin intotdeauna de produs, ci si de telefon.

Rezistenta la apa: aceste produse nu sunt rezistente la apa si trebuiesc ferite de orice tip de contact cu apa si contact cu umezeala (de exemplu transpiratie excesiva) NU PUNETI CEASUL IN APA, NU INTRATI CU EL IN APA!

SMARTWATCH & BRATARI FITNESS - INFORMATII

Aceste produse cu senzori de tip: frecvență cardiacă, tensiune arterială, oxigen din sânge, etc. nu sunt produse testate medical si NU INLOCUIESC IN ECHIPAMENT MEDICAL!

Ele ofera valori generice.

Pentru orice tip de functie de acest tip va rugam sa folositi un echipament medical autorizat pentru a vedea valorile reale.

Durata de viata a bateriei pentru acest tip de produse: difera de la produs la produs, in functie de tipul bateriei incorporate, dar nu mai putin de 16 ore in stand by (fara folosire) si nu mai putin de 8 ore in mod de folosire mediu, in functie de notificarile setate si numarul de vibratii/notificari catre dispozitiv.

Conexiunea bluetooth: in functie de telefonul dvs., si de versiunea de bluetooth, pot aparea deconectari la distantarea produsului de la telefon (chiar si la cativa metri) in functie de mai multe aspecte care nu tin intotdeauna de produs, ci si de telefon.

Rezistenta la apa: aceste produse nu sunt rezistente la apa si trebuiesc ferite de orice tip de contact cu apa si contact cu umezeala (de exemplu transpiratie excesiva) NU PUNETI CEASUL IN APA, NU INTRATI CU EL IN APA!

Cu exceptia modelelor de la producatorul HiFuture - acolo unde este precizata o rezistenta la apa de tip IP68: Rezistenta la apa IP68 conform standardului IEC 60529, ceea ce înseamnă că se poate ține până la 4 metri adâncime pentru maximum 30 de minute. ATENTIE! Verificati in descrierea produsului daca este specificat sau nu standardul de rezistenta la apa de tip IP68 (valabil doar pentru modelele HiFuture - in rest toate celelalte modele NU SUNT REZISTENTE LA APA!!!)

  

INFORMATII PENTRU PRODUSELE TIP SMARTWATCH PENTRU COPII (MODELE CU SIM)

SmartWatch pentru copii cu SIM, informatii: Pentru a putea utiliza aplicatia SeTracker2 este nevoie sa aveti o optiune de internet pe cartela din smartwatch. In lipsa unei optiuni de internet nu veti putea face nici o setare din aplicatia SeTracker2 si veti primi eroare de tip "Dispozitivul este oprit" - ceea ce inseamna lipsa internetului. Acest aspect duce si la o consumare foarte rapida a bateriei. Solutie: activati o optiune de internet pe cartela din smartwatch.

Locatia LBS (Location-Based Services) la smartwatch-urile pentru copii cu SIM: este o locatie care nu este la fel de precisa ca si locatia GPS.

Locatia LBS se preia de pe turnurile de telefonie mobila. Poate exista o eroare de la cativa zeci de metri - pana la cativa km, un functie de releele din turnurile de telefonie mobila.

Locatia GPS (Global Positioning System) in aer liber are o localizare precisa, cu o eroare de maxim 50 metri.

 

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 17.11.2022